DIVENDRES 3 DE MARÇ


Avuí, el que hem fet en primer lloc és fer un xicotet repàs del que varem fer l'ultim dia i copiar l'enllàç del qüestionari.
 També hem creat una fulla de excel on apareixen els resultats que despés hem adjuntat a la tasca de l'aula virtual junt amb l'anterior enllàç.Tot açò ho hem pegat a la entrada de evidències del blog per poder accedir de forma ràpida quan heu necessitem.
La segona part de la classe, ha sigut un poc teòrica. Se'ns ha explicat el PLEs (Personal learning environment), tenint una definició tecnològica i altra pedagògica.
Alguna de les seues característiques pot ser la personalització, flexibilitat, aprenentatge entre iguals, permanent, arquitectura descentralitzada i espai obert.
Dins de les bases pedagògiques es troba la teoria de la complexitat (context simple, caòtic, complicat i complex)
Posteriorment, se'ns ha proposat una pràctica per al 24 de març i ens hem disposat a fer una altra a l'aula registrant-nos a "padlet" i buscant informació sobre algun personatge.
Ací us deixe l'enllàç:
https://padlet.com/criscampi_3/prova

Comentarios

Entradas populares de este blog

Google Imatges

DIVENDRES 17 DE FEBRER