Entradas populares de este blog
DIVENDRES 3 DE MARÇ
Avuí, el que hem fet en primer lloc és fer un xicotet repàs del que varem fer l'ultim dia i copiar l'enllàç del qüestionari. També hem creat una fulla de excel on apareixen els resultats que despés hem adjuntat a la tasca de l'aula virtual junt amb l'anterior enllàç.Tot açò ho hem pegat a la entrada de evidències del blog per poder accedir de forma ràpida quan heu necessitem. La segona part de la classe, ha sigut un poc teòrica. Se'ns ha explicat el PLEs (Personal learning environment), tenint una definició tecnològica i altra pedagògica. Alguna de les seues característiques pot ser la personalització, flexibilitat, aprenentatge entre iguals, permanent, arquitectura descentralitzada i espai obert. Dins de les bases pedagògiques es troba la teoria de la complexitat (context simple, caòtic, complicat i complex) Posteriorment, se'ns ha proposat una pràctica per al 24 de març i ens hem disposat a fer una altra a l'aula registrant-nos a "padlet" i bu
DIVENDRES 17 DE FEBRER
La classe d'avui ha sigut interessant,en primer lloc hem treballat part de teoria veient un presentació, s'explicava que les inversions i innovacions tecnològiques en educació van al darrere de les existents en el món de l'oci, l'economia i altres sectors, i com les empreses utilitzen les nostres dades i els comercialitzen, a més hem vist tres videos molt interessants sobre el tema. D'altra banda, ens ha explicat l'activitat que hem de realitzar per al divendres que ve i l'activitat que haviem fer en classe. L'activitat que hem realitzat en classe consisteix en crear un enllaç en la pàgina del blog "Evidències d'acompliment". Després hem inserit un calendari en el nostre blog, però prèviament hem creat un esdeveniment en el calendari.
Comentarios
Publicar un comentario